Zo werkt het bestellen in onze winkel.

  1. Producten selecteren
    U kunt via internet 24 uur per dag bestellen. Plaats de betreffende artikelen in uw winkelmandje. U kunt vervolgens verder gaan met afrekenen of u kunt verder winkelen. In uw winkelmandje worden alle artikelen getoond die u uit onze winkel geselecteerd heeft. Daarna doorloopt u de stappen uit het bestelproces, het invullen van uw persoonlijke gegevens en de verzendgegevens en u bent klaar! U kunt altijd terugkomen bij uw winkelmandje door op het winkelmandje te klikken rechtsboven in het scherm.
  2. Aanmelden
    Om uw bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. We maken voor u een account aan wanneer u uw eerste bestelling bij ons plaatst. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om af te rekenen zonder een account aan te maken. Het nadeel van afrekenen zonder account is dat u niet uw order status kunt raadplegen in uw account. Orderstatus wijzigingen zult u uiteraard wel via email van ons ontvangen.
  3. Mijn Account
    Uw wachtwoord is strikt persoonlijk en wordt nooit aan derden verstrekt. Gebruik nooit een wachtwoord dat u vaker gebruikt. Wij raden u aan om een makkelijk te onthouden wachtwoord te gebruiken die u alleen maar bij ons gebruikt en niet bijvoorbeeld voor uw internetbankieren etc.
  4. Inloggen
    Indien u al eerder heeft besteld, kunt u inloggen door boven op de pagina op “Login” te klikken en uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw gegevens controleren, aanpassen en de status van uw bestelling, history en verlanglijst bekijken. Als u ingelogd bent kunt u ook snel en gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen zonder opnieuw uw persoonlijke verzend- en aflevergegevens in te vullen. Tenslotte kunt u via uw account éénvoudig berichten naar ons sturen waardoor het éénvoudig is om uw vragen te stellen zonder u daarvoor emails hoeft te sturen. Antwoord op uw vragen vind u op dezelfde plek ook weer terug.
  5. Wachtwoord vergeten
    Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op wachtwoord vergeten en vul vervolgens uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten nadat u uw e-mailadres heeft ingevoerd, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord.
  6. Producten zoeken op de site
    Er zijn verschillende manieren om een artikel te vinden bij Danta’s Import. U kunt in het zoekveld bovenin de site zoeken op trefwoord en/of titel. Ook kunt u het navigatiemenu aan de linkerkant en de bovenkant van de webpagina gebruiken om te bladeren binnen de categorieën.
  7. Hoe werkt het winkelmandje?
    Het aantal artikelen in uw winkelmandje wordt rechtsboven in de site weergegeven. U kunt hier op klikken om naar de winkelmandje te gaan. Daar hebt u nog een aantal extra opties:
    – Om een artikel te verwijderen klikt u op het prullenbakje naast het betreffende artikel.
    – Om uw bestelling te voltoooien klikt u op afrekenen.
  8. Verlanglijstje
    Artikelen die u graag zou willen hebben, maar nog niet wilt kopen kunt u bewaren door op de button Wensenlijstje te klikken. Wij bewaren dit lijstje voor de volgende keer dat u inlogt. U kunt uw gewenste artikelen altijd terugvinden door op “Wensenlijstje” te klikken.
  9. Orderbevestiging
    Nadat u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer en een overzicht van de door u bestelde artikelen. In deze email staan ook de betaalinstructies in het geval u per bankoverschrijving wilt betalen. In uw account vindt u ook een uitgebreid overzicht van uw orders en de bestelde artikelen.
  10. Orderstatus
    U kunt de status van uw bestelling volgen als u bent ingelogd in uw account. Ook zult u via email bij elke orderstatusupdate een email ontvangen. Zodra uw bestelling is verzonden zult u een traceercode* van ons ontvangen. U kunt de verzending van uw bestelling volgen op www.tracktrace.nl (alleen beschikbaar voor postzendingen binnen Nederland en niet van toepassing op brievenbuszendingen).